گاهی سو تفاهمه که ادمها رو از هم می رنجونه
نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ http://http:/www./iman909.mihanblog.com

سلام
وبلاگ خیلی عالی دارین
اگه خواستین تبادل لینک کنیم

kahroba جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ب.ظ

اگردوست داشتن تو اشتباست،پس من نمی خواهم که درست باشم واگرزندگی کردن بدون تودرست است من میخواهم برای بقیه زندگیم دراشتباه باشم .

ماه جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ

وقتی آدم همه چیز رو از روزنه نگاه خودش میبینه و نمیتونه دیگران رو درک کنه . واسه خودش ذهنیت میسازه و این ذهنیت نمیزاره واقعیت رو بهتر ببینه و میشه سو ء تفاهم . به همین راحتی . کاش بتونیم بدون ذهنیت و بدون عینک مسائل رو ببینیم . آنوقت دنیا زیباتره .

kahroba یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ب.ظ

خیلی وقت است که دیگر برای حرفهای پر معنی اش پاسخی ندارم،
خیلی وقت است که دیگر دلم برایش تنگ نمی شود،
خیی وقت است می خواهم اسمش را از یاد ببرم،
خیلی وقت است که سعی می کنم دیگر دوستش نداشته باشم،
خیلی وقت است که...
اما چه فایده! مگر به همین راحتی می شود همه چیز را فراموش کرد؟؟!!
تو همانی که در اندیشه‌ی من می مانی.
حتی روزی که دیگر نباشم...

kahroba دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

ye sari be ma bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد