در میان من و تو فاصله هاست گاه می اندیشم می توانی تو به لبخندی این فاصله را بر داری تو توانایی بخشش را داری دستهای تو توانایی آن را دارد که مرا زندگی بخشد چشم های تو به من می بخشد شور و عشق و مستی و تو چون مصرع شعری زیبا سطر بر جسته ای از زندگی من هستی بهار حضور توست و تو سبزی که من این گونه سبز می خواهمت
نظرات 2 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ق.ظ http://delsokhte.blogsky.com

سلام
مثل همیشه کوتاه اما مختصر مفید
موفق باشید

kahroba سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد
رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود
که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد