خط رو اسم من کشیدی یادته  

روزهای بی غم و غصه یادته

                                ببینم اول قصه یـــــــــــــادته

دستمون تو دست هم بود یادته

                               غصه هامون کم کم بود یادته

چشم نازت مال من بود یادته

                               دیدن من غدغن بود یادته

پنهونی سر قرارها یادته

                               تاخیرام توی بهار ها یادته

دستات را می خوام بگیرم یادته

                             راستی تو ، بی تو میمیرم یادته

نامه بدون امضاء یادته

                           اسم مستعار دابی(Dubbi) یادته

چیزی می خواستیم از خدامون یادته

                          مستجاب نشد دعامون یادته
 
یکدفعه ازم بریدی یادته

                       خط رو اسم من کشیدی یادته  

شرطمون سر صداقت یادته

                       تو ، تو مجازات خیانت یادته

چشم من به چشمت افتاد یادته

                      کاری که دست دلم داد یادته

روزگار قهر و آشتی یادته

                   هیچ کس را جز من نداشتی یادته

خط رو اسم من کشیدی یادته   خط رو اسم من کشیدی یادته  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد