تحمل کردن زیباست اگر قرار باشد روزی به تو برسم انتظار آسان است اگر قرار باشد دوباره تو رو ببینم زندگی شیرین است اگر قرار باشد مزه دستای تو رو بچشم مشکلات حل میشود اگر قرار باشد روزی به پای تو بمیرم اشک ها همه به لبخند تبدیل میشود اگر قرار باشد تو رو یک بار ببوسم و لبخند ها دوباره به اشک فقط اگر ببینم خیال رفتن داری اما دوستت دارم از پشت این همه فاصله از پشت این همه حرف
نظرات 7 + ارسال نظر
eilya دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ب.ظ

خدا به انسان دو گوش و دو چشم و دو دست و دو پا داد
اما
می دونی چرا یه قلب داد؟

تا تو دنبال قلب دومت باشی!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام مهربون!

اگر قرار باشه........!!!

یاحق!

رضا ... ترلان پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.rezatarlan.blogsky.com

سلام ندای عزیز

http://www.az-boodan-va-soroodan.com/hamid/pics/ei-eshgh.jpg

eilya جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

وقتی که گریه می کنم...

تو را در میان اشکهایم می بینم

ولی اشکهایم را پاک می کنم

تا کسی تو را نبیند....

سیامک جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.siamaksafa.blogfa.com

یک نصیحت: مواظب خودت باش ، یک خواهش: اصلا عوض نشو ، یک ارزو: فرموشم نکن ، یک دروغ: دوستت ندارم ، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده ، و یک ریا: تو رو داشتن تا ابد

سیامک جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ http://siamaksafa.blogfa.com

دیگه واقعا صبرم تموم شده دلم میخواد برم یه جا که هیچکس نباشه یه جای دور که دست کسی بهم نرسه خودم باشم و خدای خودم برای خودم زندگی کنم.... برای خودم...خودم باشم ... تنهای تنها

eilya دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ

ما اتفاقی به دنیا می یاییم .... اتفاقی عاشق میشیم ، اتفاقی همدیگرو له می کنیم
اتفاقی مثل یه ته مونده سیگار همدیگرو لقد مال می کنیم ، اتفاقی همدیگرو می شکونیم ،
اتفاقی به همدیگه تهمت می زنیم ، اتفاقی همدیگرو می بینیم، اتفاقی همدیگرو نمی بینیم ،
اتفاقی دروغ می گیم ، اتفاقی راست می گیم ، اتفاقی مریض می شیم ،
اتفاقی سر مسیر هم سبز می شیم ، اتفاقی از چراغ قرمز رد میشیم ،
اتفاقی ، خیلی اتفاقی تیشه به ریشه هم می زنیم ،
خیلی اتفاقی برای هم خاطره می شیم و
اتفاقی همدیگه رو تنها میذازیم

میبینی .. چه اتفاقی زندگی میکنیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد