در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد در قفس ماندم ولی هیچ کس آزادم نکرد آتش عشق چنان از زندگی سیرم کرد آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیامک دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ http://siamaksafa.blogfa.com

سلام...خوبی....
من الان یک ساعت به تو پی ام میدم
ملی دریق از جوابی؟

eilya دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ب.ظ

ای خدا hardدلمformatمکن

fieldمن را خالی از برکت مکن

optionغم را خدایا onمکن

file اشکم را خدایا runمکن

del treeکن شاخه های غصه را

سردی و افسردگی را،هرسه را

jumperشادی بیا تاsetکنیم

سبستماندوهراresetکنیم

نام تو passwordدرهای بهشت

آدرسe-mailسابت سرنوشت

ای خدا!روز ازلcadداشتی

mouseبود اما مگرpadداشتی

که چنین طرح3Dمیزدی

طرح خود بر روی cdمیزدی

تا نیفتدbugدر اندیشه مان

تا که ویروسی نگردد ریشه مان

ای خدا!از بهر ما ایمن فرست

بهر دلهای پرآتش fanفرست

ایخدا!حرف دلم با کی زنم

helpمی خواهم کهF1میزنم

رضا ... ترلان چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.rezatarlan.blogsky.com

سلام ندای عزیز

بالاخره باز شد ... خوشحالم ... همون بک گراند قشنگ و

همون آهنگ رویایی ...

eilya پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ

گریه کن ابرک معصوم، زمینگیر شدیم! // آسمان نیز نشد آیینه دار من و تو
لحظه هایی که به هم رد و بدل می کردیم // آخرش نیز نخوردند به کار من و تو
تو چقدر زود بریدی و به من بد کردی // دستخوش! همسفر! این بود قرار من و تو ؟
باغ تو مزرعه ی هرزه ترین زمزمه بود // مفتکی هم نمی ارزید بهار من و تو
آخرین بیت ببین! قافیه‌ام را باختی // هر چه نفرین غزل هست نثار تو

saeid شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ

salam khobid?
migam age mishe aks ham vared webloge khodet bokon mamnon misham
kheili mikhamet babay
@};-:-*:-h

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد