گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم که دگر با تو از این گونه خطاها نکنم بوسه دادی و چو برخاست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ق.ظ

salam khoobi neda jooon migama chera hichki barat nazar nemizare begzarim ke man nazar gozashtam albate age bekhoonish
manoonam age behem sar bezani

پیشی و تربچه شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 ب.ظ http://akharin-arezoo.blogsky.com

سلام ندا خانم ممنونم از اینکه به وبلاگ من سر زدید
یه سوال ..
منظورتون از این شعری که نوشتید من نبودم که :P
فعلا خداحافظ

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ

خسته ام از این زمونه خسته ام
کاش می شد که دوباره بهت بگم دوست دارم
ولی .......................................................

eilya یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام ندا خانم
مثل اینکه امروز شنبه سرت خیلی شلوغ بوده خسته نباشی
من خودم نه وبلاگ دارم نه حال یادگرفتن وساختن شو
ولی خوشحال میشم اگه اجازه بدی متن هایی رو برات بفرستم کهاگه دوست داشتی تو وبلاگت از اونا استفاده کنی

دستانم بوی گل می داد به جرم چیدن گل منو گرفتند اما هیچ کس فکر نکرد شاید گلی کاشته باشم
eilya
bye

مایک پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

میگم یه پیشنهاد برات دارم ندا جان
یه قسمت *نظرات کلی* یا همچین چیزی بذار که بچه ها اگه نظر کلی یا احوالپرسی چیزی داشتن اونجا بنویسن و در قسمت نظرات زیر هر مطلب فقط نظرات مربوط به همون مطلب رو بنویسن که قابل ادامه دادن باشه
این فقط یه پیشنهاد بود امیدوارم به دردت بخوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد